Ιδιαίτερα Μαθήματα στο Σπίτι ή Φροντιστήριο Ξένων Γλωσσών;

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn
Share on whatsapp
WhatsApp
Share on email
Email
Share on print
Print
Ιδιαίτερα Μαθήματα στο Σπίτι ή Φροντιστήριο Ξένων Γλωσσών;

Φροντιστήριο ξένων γλωσσών ή ιδιαίτερα στο σπίτι;

Ένα μεγάλο δίλημμα τόσο για τους μικρούς μας φίλους και τους γονείς τους όσο και για εμάς τους ίδιους.

Γιατί η δίψα για γνώση δε σταματάει και πάντοτε μας αρέσει να εξελισσόμαστε, να μαθαίνουμε καινούριες γλώσσες, να γνωρίζουμε καινούριους πολιτισμούς, να έχουμε περισσότερες πιθανότητες επαγγελματικής ανέλιξης.

Ωστόσο, πρέπει να κάνουμε τη σωστή επιλογή, αναφορικά με τον τρόπο εκμάθησης, καθώς οι σύγχρονοι και δύσκολοι ρυθμοί της καθημερινότητάς, μας επιτάσσουν άμεσα αποτελέσματα με το μικρότερο χρονικό και οικονομικό κόστος.

Ιδιαίτερα Μαθήματα ή Φροντιστήριο

Πολλοί πιστεύουν ότι το ιδιαίτερο στο σπίτι αποτελεί την ιδανική λύση, αλλά οι παρακάτω παράγοντες θα σας πείσουν για το αντίθετο.

Ομαδικότητα και ευγενής άμιλλα

Πολλές έρευνες έχουν δείξει ότι τα παιδιά μαθαίνουν καλύτερα, όταν βρίσκονται σε ένα φιλικό περιβάλλον, με παιδιά της ηλικίας τους. Παρακινούνται από τους υπόλοιπους μαθητές, βάζουν στόχους και βελτιώνονται.

Κάνουν ερωτήσεις και λάθη και μαθαίνουν το ένα από το άλλο. Η μάθηση γίνεται μία ευχάριστη και ενδιαφέρουσα διαδικασία.

Τα παιδιά αναγκάζονται να επιταχύνουν τους ρυθμούς τους, για να συμβαδίζουν με τους υπόλοιπους μαθητές στην τάξη και ο δάσκαλος φροντίζει, ώστε τα παιδιά να μην έχουν κενά και σε περίπτωση που έχουν, να τα καλύψει με κάποιες έξτρα ώρες μελέτης.

Υπακοή & πειθαρχία

Όντας σε ένα κοινωνικό περιβάλλον, όπως είναι το σχολείο ή το φροντιστήριο, τα παιδιά μαθαίνουν να υπακούν σε κανόνες και να πειθαρχούν.

Αισθάνονται μέλη μίας κοινής ομάδας, με ίδιους στόχους. Αλληλοβοηθιούνται, μοιράζονται τους προβληματισμούς και τις έγνοιες τους. Αναπτύσσουν φιλικές σχέσεις και μαθαίνουν να συνεργάζονται.

Δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι η ικανότητα για συνεργασία αποκτάται στην παιδική μας ηλικία – ένα πολύ σημαντικό εφόδιο για την επαγγελματική μας πορεία.

Επιπρόσθετα, σε ένα κοινωνικό περιβάλλον το παιδί αναπτύσσει πολλές δεξιότητες, θετικά στοιχεία χαρακτήρα και καλύτερη κοινωνική προσαρμογή.

Αποτελεσματική έκφραση & επικοινωνία

Επιπλέον, η ξένη γλώσσα αποτελεί κάτι ζωντανό. Τη χρησιμοποιούμε για να αναπτύσσουμε σχέσεις, να ενημερωνόμαστε, να εξελισσόμαστε και να ανελισσόμαστε επαγγελματικά.

Στα σχολεία ξένης γλώσσας τα παιδιά – πάντοτε με τη βοήθεια των έμπειρων και υψηλά καταρτισμένων εκπαιδευτικών – βιώνουν αληθινές συνθήκες εκμάθησης και εξάσκησής της.

Μαθαίνουν να τη χρησιμοποιούν και να επικοινωνούν μεταξύ τους. Στο φροντιστήριο το παιδί δε λειτουργεί σε ένα κλειστό περιβάλλον δασκάλου και μαθητή.

Αντίθετα, κουβεντιάζει και εκφράζεται στην ξένη γλώσσα με όλους τους δυνατούς και ζωντανούς τρόπους, που απαιτεί η ομάδα.

Εκμάθηση μέσω δημιουργικής σύγκρισης

Κάτι που δεν πρέπει να μας διαφεύγει είναι ότι ο εγκέφαλός μας λειτουργεί συγκριτικά. Αυτό σημαίνει ότι πρέπει να συγκρίνουμε τους εαυτούς μας με τους υπόλοιπους, για να μάθουμε αν είμαστε αρκετά καλοί.

Με το σκεπτικό αυτό, μέσω των διαγωνισμάτων και των οργανωμένων τάξεων, τα παιδιά μπορούν να αντιληφθούν με αντικειμενικό τρόπο το επίπεδό τους και να βελτιωθούν.

Σύγχρονες μεθοδολογίες εκμάθησης

Τέλος, στα φροντιστήρια παρέχονται σύγχρονες μεθοδολογίες εκμάθησης, που συνάδουν με τις τάσεις της εποχής και κάνουν τη διαδικασία μάθησης πιο εύκολη για το παιδί.

Τα καινούρια βιβλία, οι νέες προσεγγίσεις, ο νέος εξοπλισμός με τη βοήθεια του internet και τα online εφόδια συμβάλλουν στο να γίνει η διαδικασία της μάθησης πιο ευχάριστη, ενώ οι δάσκαλοι εκπαιδεύονται συνεχώς, παρακολουθούν επιμορφωτικά σεμινάρια και ενημερώνονται διαρκώς, ώστε να είναι σε θέση να μεταλαμπαδεύσουν τις γνώσεις τους πιο αποδοτικά.

Πρότυπο Κέντρο Ξένων Γλωσσών

Από το 2002, που λειτουργεί το πρότυπο κέντρο μας, έχουμε καταφέρει να παρέχουμε ποιοτική διδασκαλία με άριστο παιδαγωγικό χαρακτήρα σε όλους τους μαθητές μας.

Οι δάσκαλοί μας, με γνώμονα όλους τους παραπάνω παράγοντες, φροντίζουν να κάνουν τη διδασκαλία μια ευχάριστη και εύκολη διαδικασία για μικρούς και μεγάλους.

Με τις γνώσεις τους, την εμπειρία τους, την υψηλή τους κατάρτιση και την αγάπη για τη δουλειά τους γίνονται εμπνευστές για τα παιδιά και οι καλύτεροι σύμμαχοι των μεγάλων.

Παράλληλα, με την εκμάθηση των ξένων γλωσσών, στο κέντρο μας δίνεται η δυνατότητα στους μαθητές να οργανώσουν το καθημερινό πρόγραμμα μελέτης τους με αποτελεσματικό τρόπο (δημοτικό και γυμνάσιο), ώστε να ολοκληρώνουν επιτυχώς το διάβασμα τους σε συγκεκριμένο χρόνο.

Οι μικροί μας φίλοι, με τη βοήθεια των έμπειρων εκπαιδευτικών μας, μαθαίνουν τεχνικές γνώσης και μηχανισμούς μαθηματικής κρίσης και ανάγνωσης και θέτουν ατομικούς στόχους για καλύτερες αποδόσεις.

Επιπλέον, οι νέες μας εγκαταστάσεις, μας έχουν κατατάξει στους πέντε καλύτερους χώρους εκμάθησης πανελληνίως.

Εγγραφές μπορούν να πραγματοποιηθούν όλο το χρόνο – οι κατατάξεις των μαθητών και ο χρόνος διδασκαλίας δε, καθορίζονται με βάση το μαθησιακό επίπεδο των μαθητών.

Όλοι μας εργαζόμαστε για έναν κοινό στόχο – να παρέχουμε το υψηλότερο επίπεδο διδασκαλίας ξένων γλωσσών μέσα από σύγχρονες μεθόδους, που δεν προσφέρουν μόνο γνώσεις, αλλά διαπαιδαγωγούν.

Μάθηση για εμάς δε σημαίνει απλά «παίρνω πληροφορίες». Σημαίνει «παίρνω πληροφορίες και τις κάνω γνώση, τις κατακτώ, τις βιώνω». Αυτό προσπαθούμε να μάθουμε στους μαθητές μας.

Για τους εκπαιδευτικούς μας η εκμάθηση είναι λειτούργημα και ο σπουδαίος δάσκαλος εμπνέει, ενθαρρύνει και παιδαγωγεί σωστά.

Στέκεται κοντά στο παιδί, αποτελεί πρότυπο και μένει για πάντοτε στο μυαλό και στην καρδιά του μαθητή. Αποτελεί τον έμπιστο αρωγό των γονιών στη μόρφωση και διαπαιδαγώγηση των παιδιών τους.

Tell me and I forget. Teach me and I remember. Involve me and I learn.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn
Share on whatsapp
WhatsApp
Share on email
Email
Share on print
Print
ΜΑΡΙΑ ΔΙΑΒΑΤΗ - Πρότυπο Κέντρο Ξένων Γλωσσών, Κορωπί
ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΜΑΘΑΙΝΕΤΕ ΤΑ ΝΕΑ ΤΟΥ ΚΕΝΤΡΟΥ ΜΑΣ;
ΚΛΗΣΗ
ΧΑΡΤΗΣ